Levering en verzending

(Dutch below)

Free shipping on order above €50,- within the Netherlands.

How amazing that you've placed an order with us! We strive to dispatch your package as soon as possible, and your order will be processed within 1-3 business days after payment. You'll always receive an email with a track & trace code as soon as your package leaves our warehouse. With this code, you can always check the current delivery status.

We do our utmost to handle your order as quickly as possible, but during promotions, holidays, and sales, the shipping time may be longer than stated.

♥ Shipping costs

Order value below €50,-  €4,95 (NL) - €9,95 (Rest of EU)
Order value above €50,- Free within the Netherlands
Order value above €100,- FREE shipping to other EU countries

♥ Delivery times

Order processing 1 - 3 business days
Delivery order (PostNL, DHL, DPD) 1 - 2 days within NL, other EU countries vary

 

---------------------

GRATIS bezorging voor orders boven €75,- binnen Nederland.

Wat leuk dat je bij ons wat hebt besteld! Wij streven ernaar om je pakket zo snel mogelijk te verzenden, je bestelling wordt binnen 1-3 werkdagen verwerkt nadat je hebt betaald. Je ontvangt altijd een mail, met een track & trace code, zodra jouw pakket ons magazijn verlaat. Hiermee kun je de actuele bezorgstatus altijd inzien. 

We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te verzorgen, maar tijdens acties, feestdagen & sale kan de verzending langer duren dan vermeld. 


♥ Kosten verzending

Orderwaarde onder €50,-  €4,95 (NL) - €9,95 (Rest of EU)
Orderwaarde boven €50,- GRATIS binnen Nederland
Orderwaarde boven €100,- FREE shipping to other EU countries

♥ Leveringstijden

 Verwerking order 1 tot 3 werkdagen
Levering order (PostNL, DHL, DPD) 1 tot 2 werkdagen

 

Bestellingen met een onjuist/incompleet verzendadres

Bestellingen worden verzonden naar het exacte verzendadres dat tijdens het afrekenen is opgegeven. Controleer zorgvuldig of alle vereiste informatie van het verzendadres, zoals huis-/appartementsnummer, zijn opgegeven bij de bestelling. Zendingen met onjuiste/incompleet verzendadres, worden teruggestuurd naar ons Retour afdeling, en zullen behandeld worden als een retourzending.

Als een bestelling naar een onjuist maar bestaand adres is verzonden, neem dan contact op met het betreffende verzendbedrijf.

Verloren of gestolen pakket

JUNE MOOD is niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen zendingen. Als je pakket niet aankomt, neem dan contact op met info@junemood.nl om een ​​claim in te dienen. Als je al een claim hebt ingediend, laat het ons dan weten via info@junemood.nl.

***Wij zijn niet aansprakelijk voor onjuist ingevoerde verzendinformatie of pakketten die zijn achtergelaten bij ophaalpunten, gestolen of ontbreken op een onbetrouwbaar of onveilig verzendadres. De klant is verantwoordelijk voor de kosten van het opnieuw verzenden van eventuele pakketten die aan ons worden geretourneerd vanwege problemen met de levering.